Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2009 18:53 - Kолко сме себе си или другите.
Автор: nrithya Категория: Технологии   
Прочетен: 2827 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 20.05.2013 13:51


imageimage

Много туземски племена  вярват, че спомени могат да се предават „чрез кръвта”. Аз изрових спомени, които оказват въздействие върху моя живот, но тези спомени не бяха мои. Мога да си спомня чувства и преживявания, започващи от майка ми и простиращи се няколкостотин години назад по линията на предците на майка ми. Някои от тези спомени ми помогнаха, учейки ме за силата и любовта, но много от тях ме нараниха, тъй като повтаряха вече вредни заключения за това, че съм лоша и безсилна.

В културите, които признават съхранената памет, като тази на американските индианци, племената от Централна Америка и Перу съм открила, че съществуват системи за позитивна работа с този феномен. В Перу например един шаман, който познавам помага на пациентите си да извадят наяве своите предци, помага им да ги лекуват, принуждава лошите духове да отидат в друго измерение  и кара добрите да обещаят, че ще помогнат на неговите пациенти. Складирането на чужда енергия е типичен проблем. Ние сме жертви на замъгляването и смесването на собствените ни модели, убеждения, чувства и потребности с тези на другите хора.

Смятам, че това замъгляване беше проблемът, пред който се изправи един от моите пациенти. На четиридесет години той беше започнал да се пита защо всичко, което прави, толкова много наподобява това, което е правил баща му. Имаха сходни професии и навици и се бяха оженили за сходни жени. Изследвахме интуитивно всяка чакра и използвайки въображението, започнахме да отделяме неговите желания, изживявания и чувства от тези на баща му.Той отделяше своите убеждения и преживявания от миналото на баща си. След шест месеца на подобна работа пациентът ми много слабо напомняше човека, който в началото бях срещнала. Започна да се облича, да стои и да се държи съвсем различно. Проучваше други възможности за кариера и започна да посещава с жена си семейна консултация. Последните му думи към мен бяха: „Цял живот съм бил своя баща. Сега просто ще бъда себе си.”

Складирането на чужда реалност може да доведе и до друг проблем. Тъй като не можем да въздействаме или да взимаме участие в преживяванията, които сме съхранили, не сме в състояние да ги лекуваме и подобряваме.Те обаче могат да функционират вътре в  нас така, като че ли са наши собствени чувства и преживявания. Едно от първите неща, които правя, когато работя с пациенти, е да ги накарам да отделят собствените си проблеми, енергии и чувства от тези на някой друг човек.

 

От книгата „Лечение с чакрите” Синди Дейл

 

            Съвременен метод, който се справя също така успешно с това да  се отграничим от  всичко, което не  е наше и да преоткрием истинската си същност са фамилните системни констелации.


За  текущи семинари по Семейни констелации във Варна -  вижте тук:http://nrithya.blog.bg/tq-i-toi/2013/05/16/seminar-semeini-konstelacii-vyv-varna-s-rumen-iankulov.1110999



Гласувай:
1



1. ivesa - Да се докоснем до същността си...
12.03.2009 21:11
и да я променим.Отделянето на енергиите е много трудна работа.Поздрави!:))
цитирай
2. nrithya - Наистина,
13.03.2009 08:34
е трудна но е възможна, това е хубавото :)
Със семейните контелации се реализира успешно.
Поздрави!
цитирай
3. ivesa - Чудесно е,че помагаш на хората...
14.03.2009 18:36
да намират себе си и да бъдат себе си.Много си права за това,че ставаме жертви,като смесваме собствените си модели на поведение,чувства и потребности с тези на други хора.Още Фройд на времето е казвал,че всеки алтруизъм си има своята невроза.Поздрави!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nrithya
Категория: Изкуство
Прочетен: 174949
Постинги: 27
Коментари: 56
Гласове: 712
Архив